Program Mentoringowy

Obraz
Program Mentoringowy

Misją programu mentoringowego jest połączenie zainteresowanych uczestników (mentee) z doświadczonymi ekspertami (mentorami). Ten bezpłatny program skierowany jest do wszystkich zmotywowanych członków społeczności akademickiej Uniwersytetu Jagiellońskiego, którzy zajmują się projektami z potencjałem wdrożeniowym.

Niezależnie na jakim etapie drogi jesteś, w Programie Mentoringowym znajdziesz coś dla siebie. Zapraszamy zarówno osoby początkujące, które znajdują się na etapie projektowania, jak i tych, którzy już realizują swoje pomysły i wprowadzają je na rynek. Chętnie zajmiemy się wszystkimi innowacyjnymi pomysłami, nawet tymi najbardziej ambitnymi.

Program Mentoringowy to proces, który daje możliwość uzyskania wsparcia i porad oraz zapewnia odpowiednie warunki by czerpać inspirację z pracy ekspertów, którzy dzielą się zdobytą wiedzą, doświadczeniem i praktycznymi umiejętnościami.


Program Mentoringowy Masz pomysł na biznes? Zamień go w sukces!  Jak zacząć?      Wypełnij formularz zgłoszeniowy.     Otrzymaj potwierdzenie i instrukcje.     Przyjdź na pierwsze spotkanie, by określić swoje potrzeby.     Wypełnij formularz ewaluacyjny.     Uczestnicz w regularnych konsultacjach z mentorami.  Nasz program oferuje:      Dostęp do ekspertów – uzyskaj cenne porady od profesjonalistów.     Indywidualne podejście – wsparcie dostosowane do Twoich potrzeb.     Bezpłatne konsultacje – rozwijaj swój projekt bez dodatkowych kosztów.  Obszary wsparcia:      Modele biznesowe (ikona: diagram).     Pozyskiwanie finansowania (ikona: lupa i monety).     Tworzenie wizerunku firmy (ikona: pióro i papier).     Zakładanie działalności (ikona: uścisk dłoni).     Prawo własności intelektualnej (ikona: kłódka z literą „f”).  Dołącz już teraz!  Na dole grafiki znajdują się logotypy organizatorów:      Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości UJ     Uniwersytet Jagielloński w Krakowie     Uczelnia Badawcza     INTECH PK     Miasto Kraków  Tło grafiki jest gradientowe, przechodzące od ciemnego fioletu do pomarańczowego, z dodatkowymi elementami graficznymi w kształcie geometrycznych figur.

Program Mentoringowy Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości to aż 10 godzin darmowego doradztwa, które można wykorzystać na konsultacje w zakresie modeli biznesowych, pozyskiwania finansowania, tworzenia wizerunku marki, własności intelektualnej i działalności gospodarczej.

Zapewniamy indywidualne podejście do każdego z uczestników. Pierwsze spotkanie z mentorem to przestrzeń na omówienie własnych potrzeb i dążeń. Podczas niego wspólnie z ekspertem przygotujecie koncepcje programu i szczegółowy harmonogram kolejnych sesji mentoringowych/doradczych. Wsparcie ze strony mentora to nie tylko kompleksowa wiedza poparta doświadczeniem, lecz również niezbędna pomoc dostosowana do unikalnych potrzeb uczestników. 

Eksperci czuwają nad rozwojem potencjału uczestników poprzez pracę nad ich sposobem myślenia, motywacją, kreatywnością, koncentracją, wytrwałością, mobilizacją, otwartością i elastycznością umysłu. W toku procesu można liczyć na praktyczne porady dotyczące budowania świadomości biznesowej, pomocy w identyfikacji i zaspokojeniu potrzeb związanych z podejmowanymi działaniami i ustalenie kamieni milowych w realizacji wyznaczonych celów.


Obszary Programu Mentoringowego:
  1. Modele Biznesowe: zidentyfikowanie zasobów potrzebnych do osiągnięcia planowanego celu, analiza możliwości rynkowych i potencjału biznesowego pomysłu, identyfikacja ryzyka, problemów i barier, planowanie modelu biznesowego i ścieżki rozwoju pomysłu
  2. Pozyskiwanie finansowania: wiedza o możliwych źródłach finansowania i dopasowanie ich do wymagań projektu, zaznajomienie z cyklem inwestycyjnym, przygotowanie do prezentacji projektu przed inwestorami
  3. Tworzenie wizerunku firmy: stworzenie strategii marketingowej oraz ustalenie celów marketingowych, biznesowych, komunikacyjnych (działania w zakresie projektowania identyfikacji wizualnej, określanie profilu klienta, strategia komunikacyjna dobrana do medium, planowanie budżetu kampanii marketingowej)
  4. Zakładanie działalności: przygotowanie do niezbędnych formalności związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej (zakładanie firmy, ZUS, Urząd Skarbowy, wypełnianie wniosków)
  5. Własność intelektualna: wiedza dotycząca dóbr niematerialnych (patenty, znaki towarowe, prawa autorskie), strategia zarządzania prawami własności intelektualnej, ich ochrona i zabezpieczanie