Modele biznesowe

Zadaniem Mentora będzie merytoryczne wsparcie Uczestników programu w zakresie tworzenia modeli biznesowych oraz wykorzystanie tej wiedzy do zbudowania przewagi konkurencyjnej w zmieniającym się otoczeniu biznesowym.  


Obraz
Ikona - góry, żarówka

Zakres tematyczny tej sekcji obejmuje:

  • Analiza potencjału biznesowego pomysłu, w tym zagadnienia związane z identyfikacją potrzeb klienta,
  • Uporządkowanie informacji o produkcie/usłudze, identyfikacja wartości, które wyróżniają produkt/usługę na tle konkurencji,
  • Zdefiniowanie kluczowych zasobów potrzebnych do osiągnięcia planowanego celu,
  • Analiza możliwości rynkowego rozwoju pomysłu/produktu/ usługi - skalowalność i opłacalność,
  • Identyfikacja ryzyka, zdefiniowanie problemów i barier związanych z planowaną ścieżką rozwoju przedsięwzięcia,
  • Planowanie modelu biznesowego lub aktualizacja istniejącego,
  • Planowanie ścieżki rozwoju pomysłu, w tym start-up i inne możliwe formy organizacji działalności,