Przejdź do treści
Przejdź do menu
[site:name]
Informacje o ciasteczkach
Deklaracja dostępności
A
Ustaw rozmiar czcionki na 150% początkowego rozmiaru czcionki
A
Ustaw rozmiar czcionki na 125% początkowego rozmiaru czcionki
A
Wróć do początkowego rozmiaru czcionki
Przełącz na motyw podstawowy
Przełącz na motyw o wysokiej widoczności
Wyniki wyszukiwania
Szukaj na stronie
Menu konta użytkownika
Rejestracja
Zaloguj
Menu
Strona główna
Aktualności
UX/UI Design
UX/UI Design
Kategoria
- Proszę wybrać -
Biznesplan
Branding
Content marketing
CSR
Dla Biznesu
Dla Naukowców
Dla Studentów
E-commerce
Finansowanie
Fundusze
Innowacje
Inwestycje
IP
Komunikacja
Marketing
Pitch Deck
Projektowanie
Projekty
Przywództwo
Rozwój
Social media
Soft Skills
Spółki
Sprzedaż
Startup
Własność intelektualna
Zespół
Firma krok po kroku
Księgowość
Prawo
UX/UI Design
Zastosuj
Jak (nie) komunikować się z odbiorcami? O „zwodniczych” interfejsach…
Opublikowano:
15/11/2024
Słowniczek pojęćConfirmshaming – jeden z wariantów deceptive patterns, polegający na tworzeniu komunikatów tak, aby użytkownika...
Doświadczenia użytkowników podczas korzystania z urządzeń mobilnych…
Opublikowano:
08/10/2024
Słowniczek pojęćObciążenia poznawcze – całkowity wysiłek umysłowy, który jest niezbędny do zrozumienia danego produktu bądź...
Czym jest ścieżka klienta (customer journey)?
Opublikowano:
08/10/2024
Słowniczek pojęć Bolączki klientów (pain points) – elementy podróży klienta, które wymagają ulepszenia; momenty...
Czy mój produkt jest zrozumiały dla odbiorców? O testach użyteczności…
Opublikowano:
08/10/2024
Słowniczek pojęć Heurystyki - ogólne zasady i wytyczne określające, jak projektować interfejsy, aby były one jak...
Etapy pracy nad produktem – o istocie prototypowania
Opublikowano:
08/10/2024
Słowniczek pojęć Czarodziej z Oz – prototyp w którym procesy wyglądają z perspektywy użytkownika na zautomatyzowane,...
User experience: czym jest? Dlaczego warto dbać o (pozytywne)…
Opublikowano:
07/10/2024
Słowniczek pojęć Credibility – wiarygodność, cecha pozwalająca odnieść się do tego, czy dany produkt wzbudza...