Strony w dziale Relacje z klientami Efektywne relacje z klientami to podstawa skutecznej sprzedaży. Jak tworzyć, jak wykorzystać i jak... Kluczowe zasoby i kluczowi Partnerzy Zasoby, czyli posiadane dobra czy narzędzia, stanowią o możliwości działania przedsięwzięcia.... Unique value proposition Według definicji, Value Proposition Canvas (VPC) to narzędzie, pozwalające firmom analizować i projektować swoją propozycję... Segmentacja, czyli grupowanie klientów Siłą każdej firmy, od startupu do korporacji, są ludzie. Załoga firmy, w której drzemie potencjał... Kluczowe działania Kluczowe działania to najważniejsze czynności, nad którymi zarządzający firmą czy projektem muszą trzymać szczególną... Kanały dotarcia i dystrybucji Kanały dotarcia i dystrybucji to sposoby, środki i metody, za pomocą których firma dociera do Klientów, komunikuje się z... Kanały dotarcia i dystrybucji Kluczowe działania Kluczowe zasoby i kluczowi Partnerzy Relacje z klientami Segmentacja, czyli grupowanie klientów Unique value proposition Odnośniki nawigacji książki Elementy modelu Canvas w praktyce Czym są cele SMART? Kanały dotarcia i dystrybucji