Przejdź do treści
Przejdź do menu
[site:name]
Informacje o ciasteczkach
Deklaracja dostępności
A
Ustaw rozmiar czcionki na 150% początkowego rozmiaru czcionki
A
Ustaw rozmiar czcionki na 125% początkowego rozmiaru czcionki
A
Wróć do początkowego rozmiaru czcionki
Przełącz na motyw podstawowy
Przełącz na motyw o wysokiej widoczności
Wyniki wyszukiwania
Szukaj na stronie
Menu konta użytkownika
Rejestracja
Zaloguj
Menu
Strona główna
Aktualności
Branding
Branding
Kategoria
- Proszę wybrać -
Biznesplan
Branding
Content marketing
CSR
Dla Biznesu
Dla Naukowców
Dla Studentów
Finansowanie
Fundusze
Innowacje
Inwestycje
IP
Komunikacja
Marketing
Pitch Deck
Projektowanie
Projekty
Przywództwo
Rozwój
Social media
Soft Skills
Spółki
Sprzedaż
Startup
Własność intelektualna
Zespół
Firma krok po kroku
Księgowość
Prawo
UX/UI Design
Zastosuj
Wprowadzenie do marketingu
Opublikowano:
07/11/2024
Marketing jako procesJedną z najbardziej popularnych definicji marketingu jest propozycja Gary’ego Armstronga i uznawanego za...
Elementy brandingu
Opublikowano:
29/10/2024
Marka (brand) to nazwa, określenie, znaki, symbole, logo, projekty graficzne, odpowiednia kolorystyka, a także kombinacje tych...
Wprowadzenie do marketingu internetowego
Opublikowano:
28/10/2024
Wprowadzenie Marketing internetowy/cyfrowy/online oznacza działania marketingowe realizowane za pomocą kanałów cyfrowych....
Ścieżka klienta i budowanie doświadczenia klienta
Opublikowano:
28/10/2024
Konsument – klient – personaWarto zwrócić uwagę na różnice pomiędzy konsumentem a klientem. Konsument to osoba lub grupa osób...
Własność intelektualna od (zupełnych) podstaw – znaki towarowe
Opublikowano:
11/10/2024
Choć można spotkać się ze zwrotem „opatentować słowo”, w rzeczywistości to niemożliwe. Z reguły chodzi po prostu o rejestrację...
Poradnik "Podaj Dalej" - Marketing treści, strategia…
Opublikowano:
10/10/2024
Media społecznościowe w ostatnich latach stały się jednym z popularniejszych narzędzi promocji. Specjaliści od marketingu...
User experience: czym jest? Dlaczego warto dbać o (pozytywne)…
Opublikowano:
07/10/2024
Słowniczek pojęć Credibility – wiarygodność, cecha pozwalająca odnieść się do tego, czy dany produkt wzbudza...