Strony w dziale Doświadczenia użytkowników podczas korzystania z urządzeń mobilnych – o czym pamiętać? Czy mój produkt jest zrozumiały dla odbiorców? O testach użyteczności w pracy projektowej User experience: czym jest? Dlaczego warto dbać o (pozytywne) doświadczenia użytkowników? Wokół różnych form projektowania doświadczeń: service design Czym jest ścieżka klienta (customer journey)? Jak (nie) komunikować się z odbiorcami? O „zwodniczych” interfejsach w projektowaniu stron i aplikacji Etapy pracy nad produktem – o istocie prototypowania Co zmienić w prototypie? O testowaniu w pracy projektowej Czy mój produkt jest zrozumiały dla odbiorców? O testach użyteczności w pracy projektowej Czym jest ścieżka klienta (customer journey)? Doświadczenia użytkowników podczas korzystania z urządzeń mobilnych – o czym pamiętać? Jak (nie) komunikować się z odbiorcami? O „zwodniczych” interfejsach w projektowaniu stron i aplikacji User experience: czym jest? Dlaczego warto dbać o (pozytywne) doświadczenia użytkowników? Wokół różnych form projektowania doświadczeń: service design Etapy pracy nad produktem – o istocie prototypowania Co zmienić w prototypie? O testowaniu w pracy projektowej Odnośniki nawigacji książki Wprowadzenie do UX Design ‹ UX/UI Design W górę Czy mój produkt jest zrozumiały dla odbiorców? O testach użyteczności w pracy projektowej ›