Strony w dziale Doświadczenia użytkowników podczas korzystania z urządzeń mobilnych – o czym pamiętać? Słowniczek pojęćObciążenia poznawcze – całkowity wysiłek umysłowy, który jest... User experience: czym jest? Dlaczego warto dbać o (pozytywne) doświadczenia użytkowników? Słowniczek pojęć ... Wokół różnych form projektowania doświadczeń: service design Słowniczek pojęćService blueprint – narzędzie służące do... Czy mój produkt jest zrozumiały dla odbiorców? O testach użyteczności w pracy projektowej Słowniczek pojęć Heurystyki - ogólne zasady i... Jak (nie) komunikować się z odbiorcami? O „zwodniczych” interfejsach w projektowaniu stron i aplikacji Słowniczek pojęćConfirmshaming – jeden z wariantów deceptive patterns,... Czym jest ścieżka klienta (customer journey)? Słowniczek pojęć Bolączki klientów (pain points)... Etapy pracy nad produktem – o istocie prototypowania Słowniczek pojęć Czarodziej z Oz – prototyp w którym procesy wyglądają z... Co zmienić w prototypie? O testowaniu w pracy projektowej Słowniczek pojęćIteracje w procesie projektowym – powtarzanie etapów... Czy mój produkt jest zrozumiały dla odbiorców? O testach użyteczności w pracy projektowej Czym jest ścieżka klienta (customer journey)? Doświadczenia użytkowników podczas korzystania z urządzeń mobilnych – o czym pamiętać? Jak (nie) komunikować się z odbiorcami? O „zwodniczych” interfejsach w projektowaniu stron i aplikacji User experience: czym jest? Dlaczego warto dbać o (pozytywne) doświadczenia użytkowników? Wokół różnych form projektowania doświadczeń: service design Etapy pracy nad produktem – o istocie prototypowania Co zmienić w prototypie? O testowaniu w pracy projektowej Odnośniki nawigacji książki Wprowadzenie do UX Design UX/UI Design Czy mój produkt jest zrozumiały dla odbiorców? O testach użyteczności w pracy projektowej